Reklama, animacja, film, spoty

z życia grafika wzięte

Interaktywne kampanie reklamowe 27 Maj, 2010

Filed under: promocja — reklamator @ 4:11 pm
Tags: , , ,

Prowadzenie kampanii promocyjnej czy reklamowej za pomocą środków  interaktywnych staje się dziś coraz powszechniejsze. Wpływa na to przede wszystkim rozwój techniki, dostęp do narzędzi cyfrowych czy przystępne ceny. Wiele firm decyduje się właśnie na realizację swojej kampanii reklamowej bądź promocyjnej za pomocą Internetu. Wychodzi się z założenia, że Internet posiada praktycznie już co druga polska rodzina, a także oferowany jest publiczny dostęp w różnego rodzaju kawiarenkach internetowych. Przyjąć zatem należy, iż kampania reklamowa dotrze praktycznie do wielu osób, co powoduje, że staje się ona coraz atrakcyjniejszym medium reklamowym.

Wśród firm, które bezpośrednio wykorzystują Internet przy tego typu działalności, są przede wszystkim duże sklepy, salony samochodowe, czy inni producenci oraz usługodawcy, reklamując w ten sposób swoje produkty, usługi. Wydaje się, że rozwój reklamy w Internecie będzie postępował. Z jednej strony wymusza to Unia Europejska, pomagając wdrażać technologie interaktywne w przedsiębiorstwach i jednostkach administracji publicznej, a z drugiej strony pędzący postęp technologiczny.

Elementy te determinują wdrażanie coraz to nowszych rozwiązań, prowadzenie nowoczesnych form komunikacji z klientem czy wdrażanie innych tego typu innowacji. Stwarza to w szczególności pole do rozwoju firm, które posiadają rozległe możliwości i perspektywy rozwoju. Takie firmy zaczynają coraz częściej inwestować w prowadzenie działań reklamowych, promocyjnych czy sponsorowanych poprzez media cyfrowe. W efekcie powstają różnego rodzaju formy oddziaływania na konsumentów czy inne podmioty.

Prowadzenie kampanii promocyjnej czy reklamowej za pośrednictwem Internetu jest bardzo pożyteczne i ułatwiające działanie firmie. Jednocześnie należy zauważyć, iż jest to medium bardzo skuteczne i wykreowanie za pomocą narzędzi interaktywnych firmy czy jej produktu jest obecnie jednym z najlepszych rozwiązań, stanowiąc zarazem o nowoczesności i skuteczności takiej formy działania reklamowego.

Reasumując, należy przyjąć, iż prowadzenie kampanii reklamowej przez firmy, które zaprezentowano w niniejszej pracy, przyniosło oczekiwane efekty (wzrosły m.in. sprzedaż, prestiż). Można mieć zatem nadzieję, iż w innych firmach, przy dobrych założeniach planistycznych, skutek byłby podobny, bowiem w Internecie tkwi siła perswazji i przekazu, która dociera do każdego zakątka świata.

 

Dodaj komentarz