Reklama, animacja, film, spoty

z życia grafika wzięte

Nowe wyzwania Lipiec 30, 2012

Filed under: Uncategorized — reklamator @ 12:37 pm

Zmieniłem pracę, przeprowadziłem się do nowego domu, a teraz mam też nowiutki, lśniący komputer. Bardzo mnie te wszystkie zmiany cieszą, a ponieważ mam ostatnio sporo czasu wolnego rozpocząłem też naukę nowych umiejętności programistycznych. Pracuję właśnie nad pewnym mam nadzieję bardzo zaawansowanym projektem strony www z całym mnóstwem ciekawych rozwiązań.

Nie chcę jednak jeszcze ujawniać za wiele, aby efekt był lepszy. Zapraszam do sprawdzania mojego bloga – obiecuję więcej szczegółów już niebawem.

 

Skomentuj

